maanantai 27. kesäkuuta 2011

3 päivää...

Enää kolme päivää jäljellä tämän lauman kanssa. Sterlingin purenta on parempaan päin ja muutenkin koko tiimi voi hyvin. Pentuset leikkii, syö ja nukkuu. Ne on kyllä niin ihania!!! Mä niin toivon, että nään nämä kaikki kisakentillä usein. Ekaksi pennun ostajat voisivat ilmottaa lapset maailmanvoittajaan...

Mä oon nyt ruvennut taas kaivelemaan treeniliivejä esiin ja ruvenut treenaamaan tosissani Jinnen ja Merrin kaa. Tietty myös Hymyn ja Vian, noi kolme jo kisattua saa mennä siinä sivussa. Tosin onhan mulla niillekkin tavotteita. Pentujen jälkeen haluun Badista paimenusvalion ja muotovalion vaikka henki menis ja Riisistä paimennus- ja tokovalion. Sit sillekkin on tulossa pennut vinkvink. Midasta pitää saada käyttis ja ava. Kattoo sit mitä teen sen kaa noiden saavuttamisen jälkeen.

Laumaan on nyt sit liittymässä kolme uutta koiraa. Oikea tuonti jenkeistä, Sara ja sit Badin tytär Tzini. Kiirettä pitää. =D. No, ei paha juttu ku mä TIEDÄN et pärjään koko lauman kaa. Alunperinhän mun suunnitelma oli pitää koiramäärä 4:ssä mut oon tähänki tyytyväisempi ku siihen, et oisin sortunu perustaa taas useampii kenneleitä.

Pentuja saa tulla vieläkin  tulla kattomaan, myös ne jotka eivät sellaista ole ottamassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti